De dimineaţă, îmi pregăteam bateria de asalt pentru micul dejun. Alesesem să îmi fac nişte pâine prăjită. Foarte încântat de abundenţa pâinii feliate, adoptasem poziţia relaxată de mic dejun, cu o cană de cafea în mână.

‘Problemele’ au apărut când s-a prăjit prima tranşă de pâine feliată. Sau, mai bine zis, când am pus brânza [feliată şi ea – dejun de om leneş] pe una din felii. Constat cu surprindere că dimensiunile feliei de pâine şi feliei de brânză se potrivesc la fix.

Mă gândesc că nu e o coincidenţă şi, undeva într-o arhivă de standarde, există o dimensiune stas pentru sandwich-uri. Adică mănânc un mic dejun standardizat. Trist. A doua întrebare e de genul ‘oul sau găina?’. Care a fost primul produs care a venit cu dimensiunea respectivă? Pâinea sau brânza? Probabil că pâinea, dar cu brânza am luat prima data contact, parcă…

Am început să gândesc mult şi degeaba ca să îmi alung plictiseala matinală..

