Ultimele două zile şi-au consumat serile în terasele bucureştene. De fiecare dată au fost iniţiative spontane, numai bune pentru a condimenta zile de lâncezeală în faţa monitorului.

 

     Acum doua seri, bunul meu prieten deNestor mă sună şi îmi propune să bem un vin rece. Accept imediat invitaţia. Era şi cazul să ne mai discutăm vieţile. Întâmplările din ultima vreme nu prea ne-au permis. Terasa aleasă a fost ‘Pe baricade’, aflată în spatele blocurilor de pe lângă Unirea. Bun loc. O oază de relaxare în mijlocul peisajului apăsător cu blocuri şi mult praf din centru. O discuţie aşezată, un vin bun şi seara s-a transformat în noapte. Ne-am întâlnit -fugar- şi cu un vechi prieten, aşa că am împuşcat mai mulţi iepuri.

 

      Seara trecută am lăsat-o să se transforme în noapte de-a binelea prin terasele din zona mea. Cu alt amic [şi cu fratele meu, care a stat vreme de trei beri cu noi] am împărţit o seară/noapte plină de umor şi chiar puţină agitaţie. Alte trei beri şi două terase mai târziu, eram acasă. Eram vesel şi mă simţisem bine. Am avut şi bucuria de a orbecăi prin casă, greoi, pentru că toată lumea dormea. Întotdeauna mi-a dat o stare de bine chestia asta.

 

      Nu pot decât să plec pălăria în faţa serilor alcoolizate. They make the world go round.

