news.com.au a anunţat că Microsoft a decis ca fosta Miss Australia, Erin McNaught să fie imaginea companiei în tentativa de a resuscita programul de recrutări. Şoc. Nu mi-a venit să cred. Credeam că e un soi de glumă. Citind articolul, încep să cred. Mai mult, încep să mă amuz copios. Erin, care şi-a suspendat studiile la Institutul Tehnic din Queensland pentru a urma o carieră în modeling, a prezentat o emisiune despre jocuri şi gadget-uri la un post local de televiziune. Suficient motiv pentru a fi cea ce va arăta tinerilor că o carieră în IT a trecut de la ‘geek’ la ‘chic’. Nu mai zic nimic, mi se pare o dovadă de superficialitate şi îmi rezerv dreptul de a fii mândru de a utiliza Ubuntu Linux.

 

 

     mi-e sete. mă duc să îmi iau un pahar de suc.

 

 

 

     Chinezii copiază tot. Nimic nou sub soare. Însă Popular Science afirmă că au copiat şi mult [prea] apreciatul iPhone. Sub numele de cod MiniOne, copia iPhone promite mult. Chiar mai mult decât ultra-popularul-impunător-de-trenduri-şi-lifestyle frăţior, iPhone. Sistem de operare Linux. Libertate open source. Software la alegere. Utilizabil în orice reţea de oriunde din lume [spre deosebire de iPhone – numai AT&T în SUA]. Preţul este la jumătate. Deci se poate. Închei cu părerea lui maddox despre iPhone. Eu vreau un Creative Zen Vision: M. Nu un telefon care să facă multe şi să fie bun la puţine.

 

 

 

     mi-e foame. mă duc la masă.

 

 

