După o discuţie cu Narcis, cred că ar fii cazul să fac câteva lămuriri. Problema mea legată de Microsoft şi anunţata colaborarea cu fosta Miss Australia nu are nici o legătură cu faptul că discreditez ideea de marketing [sau că nu i-aş înţelege locul şi rolul]. Mai degrabă cu modul în care contrazice viziunea mea asupra unei campanii. Mi se pare nepotrivit să scoţi în faţă un nume clădit pe şedinţe foto şi purtat bikini la concursuri de frumuseţe în încercarea de a spori şansele de a aduce buni profesionişti în cadrul firmei [care, să fim serioşi, vin la Microsoft datorită renumelui companiei, renume ce le promite că acolo îşi vor exersa şi îmbunătăţi aptitudinile IT&C related]. Specific însă că nu am văzut cum arată campania. Poate [sper] e ceva finuţ şi discret. Însă de ce ai nevoie de o persoană cunoscută pentru asta? Ştiu, pentru că pot şi îşi permit. Aşa se joacă jocurile de copii mari. 🙂

     On a related matter, cum patentele înscrise de chinezi au crescut în număr cu 33% faţă de anul trecut, autorităţile chineze împing fac demersuri pentru a înregistra internaţional sintagma de ‘Made by China’, astfel adă oferind mai mult aplomb avântului exploziv de care dă dovadă China în ultimii ani. Foarte tare.

Anunțuri