Sunt într-o perioadă când absolut nimic nu mă bucură. Nu se leagă nimic cum mi-aş dori.

 

     Azi am avut o perioadă de 3 ore când eram atât de plictisit încât nici muzica nu mă ajuta. Mă gândesc, prompt, să joc ceva? Dar cum? Linux = 0 accelerare 3D. Bootez maşina virtuală cu Windows XP. *silly me* Nu s-a inventat maşină virtuală să comunice cu hardware real. Vis spulberat. Realizez că am un XP care e mai puţin productiv ca Linux Ubuntu al meu drag. Zâmbesc mulţumit, realizând că, totuşi, acum pot să îmi instalez Multisim-ul şi LabView-ul. Zis şi făcut. Totuşi, no games. 😦

 

     Mai spre seară lucrurile se îmbunătăţesc semnificativ [şi nu, nu am făcut pus la punct o instalare reală de Windows]. Fratele meu îmi recomandă Ragdoll Masters. După cum îi zice şi titlul, e bazat pe un motor fizic de tip ragdoll. Eşti un omuleţ făcut din beţe [sau cum s-o zice la desenele pe care le făceam când eram mici] şi te înfrunţi cu alţi omuleţi de beţe. Minunat. Am ore bune de neplictiseală înainte.

