Nu există cotidian. Nu există ciclu zi-noapte, ci doar o masă gri, inertă, de timp. Brăzdată de moarte. Viaţa, omenirea, pământul, galaxiile mor timid sub apăsarea fiecărei clipiri. A trebui să învăţăm să nu ne mai urâm atât de mult vieţile şi să preţuim mai mult faptul că trăim.

 

__________________________________________________________________________________________________

 

     N-ar trebui să îmi pese dacă viaţa mea nu înseamnă nimic pentru nimeni.

 

__________________________________________________________________________________________________

 

     Lumea îi înjură pe cei de la Microsoft pentru că au semnat parteneriatul cu Novel [şi alţii ca ei], astfel producând o intromisiune în lumea Linux şi open source software [OSS].Însă aceiaşi oameni se bucură nespus că parteneriatul cu Mono şi Novel face posibilă portarea Silverlight pe Linux. Vă acuz de inconsistenţă şi vă recomand să nu faceţi greşeala pentru care înjuraţi Microsoft cu atâta înverşunare: să credeţi că sunteţi singurii de pe  din lumea software. Sau că aţi fost primii aici.

 

__________________________________________________________________________________________________

 

     Prietenul meu cel mai bun se mută cu prietena. Gest nebunesc şi minunat, în acelaşi timp.

 

__________________________________________________________________________________________________

 

     Iau o pauză. Plec luni în Elveţia. Nu cred că mi-am făcut vreodată mai puţine planuri înainte de o plecare. Sunt curios ce o să iasă. Dar sunt mulţumit că plec departe. Încă sunt în proces de partaj cu oraşul ăsta. E prea mult zgomot şi prea multă mizerie în zona mea în [parcă] eterne îmbunătăţiri stradale. Sper că totul o să decurgă normal. Şi nu o să pierd avionul.

 

__________________________________________________________________________________________________

 

     De ceva vreme, Beyoncé s-a săturat să fie sexy. Şi noi de ea.

 

