Muzică ce arată ca downtempo, chillout şi ambiental nu sunt termeni inutili.

 

    Muzică ce arată că aceşti termeni nu sunt doar invenţia unor producători ce încearcă să facă muzica să pară interesantă.

 

   Geir Jenssen (Biosphere) este un norvegian ce are o pasiune pentru natură şi alpinism. A găsit în muzică un mod de a se exprima. Şi muzica sa este vie, ca şi natura pe care o iubeşte. Are un mod foarte subtil de a îţi intra sub piele. Şi te lasă să aluneci de la un capăt al altuia al albumelor sale.

 

   Mi-au plăcut mai toate albumele sale [de observat cum titlurile albumelor te duc mereu către locuri friguroase]. Dar acesta a fost primul care mi-a părut să depăşească ‘Substrata‘, considerat un album de referinţă.

 

   Numai de bine pot să spun şi despre ‘Dropsonde‘, albumul ce îl urmează pe ‘Autour de la lune‘. De fapt, este albumul prin care am luat cunoştinţă de existenţa acestei entităţi muzicale. Şi chiar mă bucur că am făcut-o.

