Google a anunţat că oferă un premiu în valoare de 20 milioane de dolari [sau coco, cum se zice la mine în cartier] primei echipe independente ce va reuşi să lanseze un rover pe Lună. Că tot trecuse ceva vreme de când nu prea a mai aterizat ceva pe Lună..

_____________________________________________________________________________________________________

    Mi-e îngrozitor de foame.

_____________________________________________________________________________________________________

     Apple a lansat iPod Touch. Nu intenţionez să discut produsul. Însă, am găsit aici o treabă tare interesantă. Uitând să activeze OSX-ul, iPod-ul bootează în mainframe-ul player-ului. Din comentarii, am văzut că nu e un caz izolat. Userii respectivi au acces la ‘BIOS’-ul plater-ului, putând activa, dezactiva opţiuni. Printre ele se numără si bluetooth receiver-ul, care nu poate fii accesat activat din OSX. De asemenea, este accesibil serial key-ul intern. Paradisul hackerilor. Acces nestingherit la un hardware gândit soli-state. Toată lumea îi recomandă ‘norocosului‘ să îl vândă pe eBay. Şi eu sunt convins că se va vinde pe bani buni. Nu vreau să îmi amntesc cu cât se vindea un iPhone hack-uit. Refuz.

_____________________________________________________________________________________________________

 A fost o zi tare bună pentru muzică.

_____________________________________________________________________________________________________

 Am mâncat de 3 ori azi.. ceva nu e în regulă…

 

