Suişuri şi coborâşuri la litera F:

 

        Feeder – 3 albume.

 

     American crap band. I’m not gonna stand this. Nu pot să înţeleg cum am lăsat asta în colecţie atâta timp.

 

 

 

 

 

 

        Feist –4 albume.

 

 

 

     După ce am ascultat colaborările sale cu trupe ca Apostle of Hustle sau supergrupul canadian Broken Social Scene, eram chiar nerăbdător să ascult materialul solo al lui Leslie Feist. Moody. Îmi plăcea oricum vocea ei, dar şi muzica o ajută mult. Chiar dacă adesea este subţire, nu pot să reproşez nimic faptului că lasă vocea ei să iasă la suprafaţă mai mult. E o muzică mai reuşită decât proiectul lui Anais Mitchell [foarte frumos şi el, de altfel].

 

 

 

        Filter – 1 album.

 

 

 

    More crap.

 

 

 

 

        Firma – 1 album.

 

 

 

    Indiscutabil trupa mea preferată din România. Am trăit mult şi multe cu muzica lor. Nu voi putea niciodată să le mulţumesc pe măsură. Următorul album, în curând [?].

 

 

 

 

 

        Florin Chilian – 2 albume.

 

 

 

    Pot înţelege n motive din care să nu îţi placă. Dar mie îmi place.

 

 

 

 

 

        Foo Fighters – 2 albume.

 

 

 

    Niciodată nu m-am putut împăca cu trupa asta. Însă „Best of You” este o piesă absolut genială.

 

 

 

 

 

        Four Tet – 5 albume.

 

 

 

    Un adevărat „lost gem”. Minunată muzică de la artistul stabilit in Marea Britanie. Electronică complexă, cu infuzii din stiluri variate. Chiar merită un tratament special muzica asta. Fie că se ocupă de compoziţii proprii, fie că remixează [are un remix foarte bun la „Scatterbrain” de la Radiohead], tot ce îi iese de sub degete pare s este magic. Păleşte muzica atunci când este remixat de alţi artişti [fie ei o trupă minunată ca Battles]. O reuşită pentru playlistul meu în perpetuă schimbare.

 

 

 

 

 

        Funky Porcini – 4 albume.

 

 

 

    Groooooooovy. Băieţii de la Ninja Tune nu îl au doar Amon Tobin la teşcherea. 9 lazy 9 şi Funki au ceva bun de oferit prin muzica lor jazzy, ultra-relaxantă şi, adesea, surprinzătoare. E chillout-ul perfect, I’d say.

 

 

 

 

___wrap up.

