Variaţie la litera I:

        I Love You But I’ve Chosen Darkness – 1 album.

 

    Îmi e foarte greu să mă decid asupra acestei trupe. Intersanţi. Însă nu ştiu dacă pot să zic mai mult de atât. Nu ştiu dacă pot să le păstrez albumul.

 

        Implant pentru refuz – 4 albume.

 

    Răzvrătiţii României. Buni de un concert. Dar cam atât. Mi se pare penibil să asculţi aşa ceva acasă. Muzică săracă Made in Romania. Vă recomand cu căldură Rage Against The Machine.

 

        Incubus – 6 albume.

 

    Un început lent, însă o formaţie excelentă. Am avut îndoielile mele, însă chiar sunt marfă.

 

        Iron&Wine – 2 albume, 1EP.

 

    Considerat varianta masculina a lui Ani DiFranco. Posibilă comparaţia. Versuri isteţe şi frumoase, muzică liniştită şi ofertantă. Frumos.

 

        Iron Maiden – 15 albume.

 

        Formaţia cu care am început să ascult muzică [pe cont propriu, cum ar veni] acum 8 ani şi ceva. Cu siguranţă valoarea sentimentală contează enorm de mult. Nu mai ascult astfel de muzici. Dar Maiden a însemnat ceva pentru mine.

 

        Ivan Pavlov/Richard Chartier – 1 album.

 

        Doi foarte buni artişti ai muzicii electronice. Pe Ivan Pavlov îl ştim sub pseudonimul de CoH [‘somn’ în rusă]. În acest proiect muzical [Chessmachine], ce se întinde pe o durată de 3 ani, explorează o singură temă: mişcarea. Foarte reuşită încercare, câteva piese reuşind să supună creierul la un tratament dur, covârşitor.

