În aproximativ 2 luni de când mă ocup de acest blog, am depăşit cifra de 1000 de vizite.

    Cu această ocazie, mulţumesc celor care m-au citit zi de zi, celor care m-au citit 3/5, dar şi celor 16% care au ajuns aici din greşeală şi au plecat dinadins.

    De-a lungul acestor 2 luni, am fost la capătul unor căutări pe google. Lucru flatant, însă probabil justificat de pălăria wordpress. E bine să faci parte dintr-un domeniu mare. Fie că Au fost căutări după albume la care am făcut review-uri, numele meu sau a altcuiva cu numele meu. Cea mai amuzantă a fost o căutare după „scuip sânge” [care a dus la varza de vineri, pt. III]. Presupun că săracul om avea gâtul în pioneze şi căuta un leac să se dreagă. A dat de mine.

    Mulţumesc tuturor ce au făcut ca, aproape fără excepţie, fiecare post să se afle [la vremea lui] în primele 100 de post-uri de limbă română de pe wordpress. Respec.

 

              Cheers,

                    Cristi.

