Licence acquired [nu, Şerban, nu are nici o legătură cu tine]. Vom bea şi ne vom veseli pe treaba asta.

 

__________________________________________________________________________________________________

 

    Respectele mele.

 

__________________________________________________________________________________________________

 

    Îmi pare deosebit de rău că nu am mai reuşit să scriu prea mult săptămâna asta. A fost o săptămână tare nebună în care am încercat să îmi fac timp de tot şi de toate. Într-o oarecare măsură am reuşit, însă nu am reuşit să fac lucrul care, după muzică, îmi place cel mai mult: să scriu. Spun asta cu toată răspunderea.

 

__________________________________________________________________________________________________

 

    Mădălina, mâine la un suc [?].

 

__________________________________________________________________________________________________

 

    Rounds | Four Tet: Cel mai bun album din istoria muzicii.

__________________________________________________________________________________________________

    Mi-au parvenit azi informaţii conform cărora Ovidiu Petre are pile la preşedintele Băsescu.

 

    Asta ar explica cum se poate ca o asemenea cârpă de jucător să fie titular la Steaua şi convocat cu fiecare ocazie la naţională. Mai multe detalii în curând.

 

__________________________________________________________________________________________________

 

    Mâine îmi upgradez distribuţia. Ubuntu Gutsy Gibbon [7.10] a fost lansat. După o serie ghinionistă legată de CD-uri de instalare, mâine e ziua cea mare. Mai multe detalii nu vor întârzia să apară.

 

__________________________________________________________________________________________________

