Ieri mi-am făcut curăţenie pe birou. Era cazul să fac o rearanjare. Monitorul nu mai trebuia să fie exilat într-un colţ. Totul a trebuit, însă, să înceapă cu o rea mare strângere [şi aruncare] a balastului.

    Pe birou aveam 2 suporturi pentru pixuri/… Am scos ce era prin ele. Am realizat că aveam 37 creioane colorate [!!] pe care nu ţin minte să le mai fi folosit din generală încoace. Într Peste tot în suporturile respective era praf în cantităţi nesănătoase şi creaturi fosilizate. Trebuia să fac asta de mult, muuuult timp.

    În afară de cantitatea impresionantă de creioane colorate, mai erau suficient de multe pixuri terminate şi nearuncate, inerentele carioci uscate… În tenculeţul de post-it-uri era [între 2 foi] un zgârci [d-ăla de prins banii] care a zăcut nişte ani acolo şi s-a deshidratat. Nu  mai avea elasticitate. Era casant.

    Acum monitorul e în mijlocul biroului în dreptul scaunului, am un singur suport [micutz] pentu pixuri, suport în care se află 2 markere pentru scris pe CD-uri/DVD-uri, câteva linii, un Rotring pentru cablaje, o foarfecă. Altă viaţă. Spaţiu. Acum am loc să învăţ.

 

    Right..

