Nu, ‘varza de vineri‘ nu a murit! [aşa cum probabil speraţi voi] E momentul să o luăm de la capăt. Nu, nu reinventăm nimic. Doar apăsăm ‘play‘ din nou.

 

 

 

________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

    A venit săptămâna mare a alegerilor. Joc dublu. Europarlamentare şi vot uninominal în două nuanţe. Libertate de alegere. Democraţie. Voi votaţi? Voi de ce votaţi?

 

 

 

________________________________________________________________________________________

 

 

 

    Eu nu votez. Am zis.

 

 

 

________________________________________________________________________________________

 

 

 

    Însă dacă aş vota ştiu pe cine nu aş vota nici în ruptul capului. Partidul [acel simulacru de partid] numit PLD [echipa-satelit a PD-ului; mai ţineţi minte analogia politică-fotbal?] care dă dovadă [din punctul meu de vedere] de cea mai multă ipocrizie. Afişul care m-a scandalizat arăta aşa: poza [expirată politic şi moral, să fim realişti] lui Theodor Stolojan într-un colţ şi un motto [expirat şi el, la rându-i] de genul „Alegeţi-l pe cel mai bun”. Acum nu o să fac dezbatere de marketing politic pentru că nu sunt eu cel mai în măsură să fac aşa ceva. Problema mea e alta: cum pate un partid [fie el o epavă ca PLD-ul] să vină cu un astfel de mesaj, atât timp cât sus-numitul Stolojan a declarat foarte clar că el nu vrea să fie europarlamentar şi că se va retrage după alegeri, lăsându-şi locul următorului de pe listă. Aceeaşi veche poveste cu ‘remorca’ electorală. Aşa că trebuie să cauţi personajul aflat pe locul 2 pe lista partidului ca să afli cine este acel ‘cel mai bun‘ pe care îl alegi.

 

 

 

________________________________________________________________________________________

 

 

 

    Poor show.

 

 

 

________________________________________________________________________________________

 

 

 

    Pe plan personal, altă mare săptămână se anunţă: trebuie să îmi aleg specializarea. Hop-pac-tzac!! Specializarea… ia-o de unde nu-i. Nimic nu sună mai mult de 20-25% bine. Nimic nu promite că nu o să mă dezamăgească. Se tot spune că nu se poate face o câte o facultate pe gustul fiecăruia, însă nimeni nu îţi spune că nu e o facultate pe gustul tău [am impresia că nu prea a ieşit ce vroiam din fraza anterioară]. Neplăceri româneşti. Reforme implementate strâmb. Lipsă de opţiuni viabile. O arie curriculară prea rigidă. Trist. O să închid ochii şi o să aleg. Cumva o să o scot la capăt.

 

 

 

________________________________________________________________________________________

 

 

 

    Nu îmi spune că

 

 

 

________________________________________________________________________________________

 

 

 

    Este timp de toate, nu?

 

 

 

________________________________________________________________________________________

 

    Îmi place mult post-ul ăsta. Îmi place că se poate aplica în multe domenii.

 

________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

    Rămâneţi pe fir, în nişte zile revin cu o părere despre rasism şi rasisme.

 

 

 

________________________________________________________________________________________

