Altă zi obosită, chinuită. Iarăşi m-am văzut nevoit să refuz o ieşire la un suc.

 

    Stat mult şi degeaba la şcoală. Nefast şi obositor. Însă necesar [după rigorile lor].

 

    Un lucru bun, totuşi e că lui Narcis îi place Ani diFranco [puţinul pe care l-a ascultat, măcar], astfel devenind prima non-fată căreia îi place [din persoanele pe care le ştiu eu].

 

    Până să mă întorc de la masă, naţionala României la handbal s-a calificat în semifinale, după ce a invins Franţa în a 4-a repriză de prelungiri, pe un final tensionat. Frumos.

 

    Şi încă şi mai bine, prietenii mei Braşoveanu şi Guguianu li-au primit poreclele: Mihai „Electric-man” Brasoveanu şi Gabriel „El general” Guguianu. Acum chiar pot să mor liniştit. Cu aceeaşi ocazie, am aflat că superputerea lor e faptul că nu li s-a văzut până acum faţa. Un soi de Slipknot, dar nu metal [get it? – nu-metal]..

