Mai devreme sau mai târziu, trebuia să mă lovesc şi de acest fenomen.

    Pe vremuri, credeam că dacă aş fi plagiat m-aş simţi flatat. Acum, că s-a întâmplat, nu mai pot să fac spun asta. Post-ul plagiat este cel despre In Rainbows. Evident nu o să fac reclamă celui care m-a furat.

    Ce o să fac, însă, e să vă spun că i-am trimis un mesaj în care i-am sugerat să înlocuiască textul cu un link către original sau măcar să pună totul între ghilimele şi să zică de unde a scos citatul. De asemenea, am considerat că este potrivit să îşi prezinte scuze pentru gestul pe care l-a făcut [şi pe care îl consider cel puţin condamnabil]. Evident, nu a venit nici un răspuns, aşa că am continuat demersul prin a raporta plagiatul [blogul lui e pe Yahoo! 360 şi există ‘Report Abuse’ pentru cei ca mine].

    Sunt chiar curios ce o să iasă.

