Când realizezi la sfârşitul unui proiect că ai uitat un detaliu care ca schimba multe din cele ce ai gândit, eşti cel mai mare idiot din lume.

 

_______________________________________________________________________________________

 

    Sau e posibil să fi absolut genial, fiindcă ai realizat că se poate şi mia bine, după ce ai investit ceva efort în conceperea proiectului.

 

_______________________________________________________________________________________

 

    O notă comună a tuturor proiectelor pe care le-am făcut este legată de compania de electricitate [doamne, cât îmi doresc o microcentrală nucleară…]. De fiecare dată când îmi scriu proiectul pe calculator, uit să salvez cu orele şi intervine o pană de curent subită. Muncă de o zi pierdută. Nervi.

 

_______________________________________________________________________________________

 

    ASTA abia înseamnă să fi idiot.

 

_______________________________________________________________________________________

 

    Nu cred în ghinion.

 

_______________________________________________________________________________________

 

    Mai rău, cel mai recent proiect mă forţează [oarecum] să îmi bag mortul în casă – să instalez Windowsul. Bine, e un soi de zombie-nemort, e totuşi vorba de XP, nu de Vista. Alta vreme pierdută, alţi nervi.

 

_______________________________________________________________________________________

 

    Haos.

 

_______________________________________________________________________________________

 

    Mă duc să fac două salturi pe loc.

 

_______________________________________________________________________________________

