Cu oarecare stupoare realizez [în lungul proces de redactare a proiectului] că există următoarele ‘combo-uri‘:

 

    Alt + Shift + . = „»”.

    Alt + Shift + , = „«”.

 

      Cum nu mai am tastatură românească [folosesc doar layout românesc] de vreo 6-8 ani [calcul complicat şi nedorit], am uitat că aceste caractere erau atribuite tastelor respective. Nu pot să îmi forţez memoria, însă nu vreau să îmi imaginez cum arătau săracele taste [2 la număr], având [în stânga jos] „,” / „.” [în stânga sus] „;” / „:” [în dreapta, cam la mijloc, unde sunt alea cu Alt] „«” / „»”. Acum, ce-i drept, „;” şi „:” sunt şi scoase din combinaţiile:

 

    Alt + ş = „;”.

    Alt + Shift + ş = „:”.

 

    Deci e posibil să fie o problemă cu layout-ul pe care îl folosesc. Are cineva o tastatură românească standard [101 taste] la îndemână? Mă îndoiesc că sunt caractere ce apar pe două taste diferite.

    Stupoarea era alta, însă. Cine mai foloseşte «asta» pe post de „asta”? [adică cine mai deschide şi închide un citat aşa].

