Parcă nici nu au trecut 12+ ore de când s+a terminat sesiunea. Parcă au trecut zile.

    Am greşit câţiva paşi în abordare. M-am naufragiat pentru aproape o lună. Am sacrificat parte din viaţa mea socială, am nebăgat în seamă câteva persoane care contează pentru mine (vă ştiţi şi singuri). Trebuie să repar asta.

    Pe moment, ce e important e că sunt în Sibiu şi sesiunea s-a terminat. Fără restanţe, no problem.

    Deci Sibiu.. Mediu nou, oameni noi, feţe noi, locuri inevitabil noi. După două parcurgeri auto nocturne, greu de zis cu ce avem de-a face. Pare mai mic şi mai îngrijit. Dar nu mă pot pronunţa mai departe de aceste observaţii.

 

    Am fost într-un băruleţ micuţ, suferind de aceeaşi blestemată problemă a cantităţii de fum neaerisit. Băut un ceai, simulat conversaţie. Sucked at it. Nimic ce iese din comun până acum. Dar am muult prea puţin somn la bord ca să pot să extrag pozitivele din experienţele prin care trec. Mă voi naufragia iarăşi. De data asta către somn.

 

    Noapte bună.

