Slow start.

    Este incredibil de târziu. Incredibil.

 

    De trezit tot târziu s-a petrecut. Foarte multă oboseală strânsă în foarte puţin timp. Însă totul s-a rotunjit foarte frumos astăzi. Chiar foarte frumos. Ceva bere a curs prin/din pahare. S-a lăsat noaptea târziu şi s-a făcut lumină şi dreptate demersului ce a determinat plecarea. Îi tare frumos şi plin de farmec oraşul noaptea. Mâine, mai pe lumină, o să mai arunc un ochi avizat de la nivelul străzii cu speranţa că nu voi fi dezamăgit. E foarte amuzant şi straniu să fi catapultat într-un asemenea oraş. E foarte linişte. E foarte bine.

    Cei pe care îi am în jur îmi sunt total necunoscuţi. Şi asta dă o culoare nouă întregii expediţii. Un exerciţiu de socializare. Ceva proaspăt şi ofertant, de care mă fac/simt privat când sunt în Bucureştiul natal. Parcă nu mă mai îmbie nimeni şi nimic când sunt acasă. Parcă şi pe prieteni aş vrea să îi strămut undeva unde nu e atâta gălăgie şi fum şi aglomeraţie. Parcă am 40 de ani în plus, dar mă agorafobizez pe zi ce trece.  Duse sunt zilele din liceu, cu alcoolemia asigurată din zori până în noapte. Duse.

     Aici chiarmă simt bin. Mai mult, aici sunt curios. Îi fain, cum zic unii..

