Altă zi începută târziu.

    Însă ceva mai cu elan.

 

    Mi-am amintit cu plăcere [în timp ce dormeam] cum/cât Bjork am ascultat la două căşti în drumul spre aici. Şi, culmea, şi ei i-a cam plăcut. Măcar nu i-a displăcut. Efect extrem de plăcut noaptea  pe şosea,  cu ninsoare  săgetând bezna lipită de geamul din dreapta mea.

 

    De mare efect.

 

    Da, e foarte tare Sibiul şi pe zi. Tot respectul pentru cum a fost aranjat pentru anul trecut. Din păcate: mi-am uitat [mai bine zis i-am uitat] camera [fratelui meu] acasă + companionilor de drum li se pare foarte frig. Adică prea frig. Foarte trist. Eu se pare că trec din nou prin perioada  de rejuvenare,  când pot să mănânc frig pe pâine. Păcat că e cam în zadar. Vreau să vin spre vară aici să stau pe o bancă şi să citesc.

 

    Pentru că îi fain.

