Perfectly.

    Gettin’ better.

 

    Now really.

 

    Lucrurile se aşează tare frumos la locul lor. Aş fi zis „Jigsaw Falling Into Place„, dar ar fi crescut rata română/engleză. Tocmai am făcut-o.

    Ziua tradiţională de shopping. Nu că mi-aş fi cumpărat ceva. Nu o fac niciodată. Însă nu mă deranjează să fi le fiu alături oamenilor care au câte ceva de cumpărat. Haine mai exact. Iar când atmosfera se leagă armonios, totul e foarte bine. Şi foarte bun. Ca vinul fiert cu măr şi ananas. De efect.

    Perfect conştient sunt că totul e un test. Şi spre deosebire de testele formale [alea la care scrii ‘lucrare de control‘ sau, mai simplu, ‘test‘ în capul foii], am senzaţia că am şanse mai mari să iau note de trecere când vine vorba de cele ce ţin de social. Lucru de care mă îndoiam amarnic în ultimii 5-10 ani. Se pare că se poate. Nu cere decât voinţă [ca în orice încercare], răbdare [la fel de evident] şi un pic de substanţă şi control al ei. Nu că am devenit peste noapte un guru al socializării sau că o să îmi iasă din nou [prea curând] pasenţa.

    Nu e vorba de un joc de cărţi pueril. Nu e vorba de a crede într-o potriveală probabilistă. Şansă, recunosc. Dar nu e un set limitat la cele 52 de cărţi ale pachetului. E mai mult de atât.

    Singurul lucru care mă mână spre casă e dorinţa de a practica ce am învăţat în zilele astea. Am mult catching up de făcut cu prietenii mei pe care nu i-am văzut [sau, uneori, băgat în seamă] anul ăsta [cu câteva excepţii]. Asta şi o droaie de interese geeky, ca mereu.

    E  o libertate întreagă, neşlefuită, parcă neatinsă, de explorat. Sunt suficiente rele de îndreptat. Şi suficiente bune de apreciat şi folosit ca piatră de temelie pentru.. ce-o ieşi.

 

    Mă duc să fac un duş.

