Ceai şi cafea.

    Şi încă nişte bere. A bit dizzy.

    Uneori, e mai puţin important un loc faţă de ce găseşti în acel loc.

    Are tot farmecul din lume să realizezi că se poate. Şi comunici. Şi ţi se comunică. Parcă nu te mai simţi atât de antisocial. Parcă poţi să dai un sens fiecărei clipe.

    În continuare mă aflu la un secol distanţă de  telefon şi nu sunt uşor contactabil. Dar acum am mereu for tăria să sun înapoi imediat cum ajung în preajma telefonului. Ceva ce am crezut că am pierdut de ceva vreme. Totul se poate recâştiga. Am toate şansele să repar greşelile recente. Trebuie să dau dovadă doar de calmul şi stăpânirea de care am dat dovadă în ultimele zile.

    A fost mult mai puţin o călătorie turistică, cât una iniţiatică.  Serios.

    Pe de o parte, îmi pare rău că ma întorc. Pe de alta, am multe fire de legat acasă..

 

