Cu întârzierea de rigoare, revin cu detaliile promise.

 

_____________________________________________________________________

 

     Citind post-ul ăsta de pe mereu prezentul blog al lui Narcis [căruia i-am returnat astăzi si foarfeca – păcat că era frumoasă], m-am ambalat să scuipşi eu câteva cuvinte înspre facultatea mult stimată ale cărei cursuri [sau mai bine zis seminarii] le urmez.

 

 _____________________________________________________________________

 

    Perfect de acord cu punctul lui de vedere. Incompetenţa lor e plătită. Lipsa lor de interes la fel. Şi pe deasupra se mai găsesc şi ‘să aibă o treabă‘ când li se trezeşte lor [vezi şi comentariul pe care i l-am lăsat].

 

_____________________________________________________________________

 

    Miercuri a fost ziua atingerii [şi eventual integrării în] absolut/ului. Absolut fantastic.

 

_____________________________________________________________________

 

    La primul seminar, a venit un laborant de la o altă materie [laborator pe care îl aveam tot în ziua aia, mai pe seară]. Toate bune şi frumoase. Cică seminaristul a avut o treabă [go figure] şi nenea ăsta a venit să îi ţină locul. A turnat liniştit de pe o foaie o problemă [el fiind deosebit de praf, o integrală nu se lega la el] şi după 40 de minute ne-a dat drumul că [nu-i aşa?] avea şi el o treabă. Ne zice că ne vedem peste 4 ore, chiar dacă o să întârzie un pic. Bere.

 

_____________________________________________________________________

 

    Laborator [unul de 4 ore]. 3 măsurători curg lin. După aia, observăm că montajul este defect [doar la frecvenţe mari funcţiona]. Ok. Se face o oră şi jumătate şi laborantul îşi cere scuze, dar trebuie să ne roage să plecăm pentru că [hai, cu toţii acum] avea o treabă. Zis şi făcut.

 

_____________________________________________________________________

 

     Vine laboratorul de pe sear cu nenea care a venit la seminar. Se pare că nu a mai putut ajunge. A fost reţinut cu treabă. Rămâne cu noi profesorul de curs [care avusese laborator înainte să venim noi]. Pentru cei care ştiu, e vorba de Eduard Popovici. Deci 1h45min de Solitaire.

 

_____________________________________________________________________

 

    Să nu mă înţeleagă nimeni greşit. Nu mă deranjează să am un program lejer. Însă mi se pare absurd să fiu nevoit să stau afară din casă 10 ore [din care 2 pe RATB] pentru a obţine programul ăsta. Aşa, mai bine mă lăsau dracului să stau acasă dacă toţi au treburi de rezolvat în timpul programului. Măcar nu mai fac foamea. Ia sa am şi eu o treabă şi să nu mai vin la laboratoare [care au mai toate 4 ore]. Oare mă mai primesc in examen? Nu vreau să fiu bugetar [chiar dacă, tehnic vorbind, profesorii nu sunt bugetari]. Total neperformant.

 

 _____________________________________________________________________

 

    Să nu mai zic că vine summit-ul NATO. S-a vorbit suficient pe tema asta, aşa că nu intru în detalii supradiscutate.  Însă, ce e bine: zile liber. Ce e rău: o să fiu prizonier în oraşul meu. O să ies din casă şi o să mă ia în vizor băieţii. Nu  îmi place.

 

_____________________________________________________________________

 

    Am văzut afişele de promovare a evenimentului.

Afişul.

 

    Ce mi-a atras atenţia? Faptul că numele oraşului de în care se desfăşoară nu este scris în limba ţării de care aparţine. Poate aşa se face de obicei, însă nu mă împac cu ideea de a fi folosit [la modul cel mai propriu] un oraş fără a i se pune limba ţării pe afiş. Bine că au pus steagul. Oricum sunt culorile primare, poate era un test pentru imprimantă :p

_____________________________________________________________________

 

    A, şi mai e foarte nasol că arestează oameni pe la graniţe dacă încearcă să intre cu afişe anti-NATO. Libertate de exprimare? [afişe, nu arme]. Dar pe traficanţii de ţigări şi droguri de ce nu îi opreşte nimeni?

 

_____________________________________________________________________

 

    Nu mai zic nimic de maşinile ridicate şi de cei care nu pot să deschidă geamul, darămite să îl împuşte pe Bush…

