Se pare că de data asta pe bune, să moară trei fraţi de-ai mei, Metallica o să vină în România. Anume pe un 23 iulie, Bucureşti. Dacă într-adevăr nu este iarăşi apă de ploaie şi biletele [anunţate de la 100 RON în sus] vor fi puse în vânzare mâine noapte pe d-alde myticket&co., să scuipăm în sân şi să zicem ‘hai noroc!‘.

    Înte timp, sunt răcit şi lipsit de chef. Vremea nu mă trage de loc de mânecă şi iarăşi am senzaţia că se termină cerul la fereastra mea. Sufocant.

    Poate că totul e spre bine, fiindcă oraşul este total impracticabil de când cu summit-ul lor cu tot. Să sperăm că trece repede [şi răceala şi summit-ul] şi îmi revine cheful. Chiar am nevoie de un început proaspăt. De energie. Simt că totul trenează de ceva vreme, iar eu sunt prea ameţit să rup acest moment de inerţie.

    Totală lipsă de determinare

    Măcar mâine mi-am acontat un housecall din partea unui bun prieten. Se va lăsa cu Nick Cave şi vin. Bună treabă.

