Great day. Atât de rar pot să spun asta.

_______________________________________________________________________________

Nick Cave a fost. Şi vin a fost. Toate se adăugau încet-încet către împlinirea unei zile bune.

_______________________________________________________________________________

Foarte bine e să ai prietenii aproape. Foarte multe senzaţii strânse la un loc. Ştiu că e un capitol pe care l-am neglijat de ceva vreme, aşa că mă linişteşte faptul că pot să peticesc încet-încet greşelile făcute. Relaxantă perspectivă.

_______________________________________________________________________________

Şi bună a fost ziua. Am nevoie de asemenea happening-uri. Doar lenea şi apatia îmi stau în cale. Mai am ceva de muncă.

_______________________________________________________________________________

Contaminare totală cu energie. Am uitat că sunt răcit, lucru care nu mi se întâmplă de obicei [în perioadele în care sunt răcit, evident]. Seara am gătit cu ea. Un soi de kebab închipuit care a avut, pare-se, destul de mult succes la public. Chiar dacă nu au fost aplauze la scenă deschisă, e o senzaţie tare plăcută să îi vezi pe cei din jur apreciind un lucru făcut de tine. Plan pe termen scurt – mediu: să învăţ să gătesc ca lumea. Oricum, pe cât îmi place să mănânc, cred că am toate motivele să îmi placă să gătesc.

_______________________________________________________________________________

Îmi place ideea asta [cu exemplificarea cea mai drăguţă aici]. Un picuţ cam far-fetched, dar de efect.

_______________________________________________________________________________

Dacă tot suntem în tărâmul conceptelor, nici băieţii care se ocupă de conceptele în din tărâmul laptop-urilor. În special îmi place ideea asta, a italienilor de la V12 Design. Îmi pare că ata ar trebui să fie definiţia unui ebook reader. Şi, având în vedere că face mai mult decât să citească pdf-uri, numai bine. Sunt curios cum o să se ţină tastatura touchscreen.

_______________________________________________________________________________

Şi dacă tot ne aflăm în geek focus, absolut impresionantă mi s-a părut ideea de a dezvolta un ventilator fără părţi mobile. Cum solid state este viitorul, numai bine. Graficele lor spun că ar avea o presiune a aerului muuult mai mare decât a ventilatoarelor convenţionale cu dimensiuni de zeci-sute de ori mai mari. Chipuri cu răcire încorporată. Foarte bine. Deja sunt fan [banc!].

