Spuneam acum ceva vreme că o companie pe nume Psystar vinde calculatoare ce ar fi capabile să ruleze orice sistem de operare.

Lucrul la care mă gândeam pe care îl consideram cel mai puţin probabil să se întâmple s-a întâmplat. Anume, să fie o ţeapă de zile mari. Şi-au schimbat adresa de 3 ori într-o zi [la nici una din adrese nu figura vreo firmă care să aibă vreo legătură cu Psystar], nu mai primesc comenzi [probabil şi-au făcut suma] şi numele firmei nu apare în vreun registru al comerţului.

Hmm.. ţeapă sau nu, e interesant cum o firmă ca Apple poate să stârnească atâta hype [chiar dacă legătura cu Apple e indirectă în cazul ăsta]. Mă îndoiesc că o firmă care promitea că face calculatoare care chiar să poată rula Vista ar fi trezit atâta interes, atâta vâlvă pe forum-uri. Şi site-ul firmei să cadă.

În orice caz, după cum foarte bine se sugerează şi la finalul articolului, mai bine îţi faci tu un HackMac. Multe s-au schimbat de când am încercat ultima dată să îmi instalez MacOS pe PC. Acum e mai puţin Hack şi mai mult Mac :p Ei zic că nu mai e nevoie să te atingi şi de terminale şi alte aspecte ce pot fi complicate pentru utilizatorul de rând. Dacă s-ar găsi şi imagini viabile pe torrente.. [data trecută am luat 3 care aveau 3 probleme diferite, acum nu am încercat.. încă].

Eu v-am zis să vă băgaţi pe barba voastră la afaceri de genul ăsta. Problema pe care o vedeam eu era Apple, încercând să îşi apere drepturile prin orice mijloc. Dar uneori problema poate fi şi o firmă care încearcă să dea o ţeapă pe seama prestigiului Apple. 1-0 Apple. I think…

