1,2,3 mai.

____________________________________________________________________

Pentru mine, acum abia a început primăvara. Şi nu e nici un mod mai bun de a celebra asta decât prin repetate cedări musculare, soare din când în când şi lipsă totală de chef [să-i zicem apatie]. Lipsa unui loc propice în spaţiu şi timp e totalmente opţională.

____________________________________________________________________

Măcar a plouat. Iar dacă data trecută era Toumani Diabaté, de data asta e fără îndoială Portishead. Un mod decent de a încununa o săptămână infectată cu de vocea lui Beth Gibbons, de tentative, de automotivare, de încă nişte tentative şi de, abia apoi ceva reuşite. Îmi place să cred că fac alegerile potrivite, că decid lucid. Sau poate doar îmi place să mă prindă ploaia pe stradă şi să nu am nici o intenţie să mă ascund. Sinceritate.

____________________________________________________________________

Third este, fără doar şi poate, un album de ascultat.

____________________________________________________________________

Şi dacă tot trebuie să geek out, atunci…

… poate ar trebui să ne bucurăm de puţină matematică. Mai precis de fluturele Lorenz, desenat [ca si în poză], aici.

____________________________________________________________________

Că tot e anotimpul fluturilor.

____________________________________________________________________

Şi toţi suntem fluturi.

____________________________________________________________________

Când nu ne hotărâm să fim albine.

____________________________________________________________________

