Ziua 5.

________________________________________________________________

Şi ultima.

________________________________________________________________

În cazul în care nu s-a observat de ieri, mi-e dor de mare. Tare dor.

________________________________________________________________

Dor dor.

________________________________________________________________

Încercând să îmi potolesc setea, mă refugiez în muzică. Şi azi am avut o pasă foarte geeky, reuşind să dezgrop două amuzamente numai bune de o seară de vineri.

________________________________________________________________

Primul, chiar dacă nu este o nestemată muzicală, pleacă de la o idee tare frumoasă. Planetele au o frecvenţă de rotaţie în jurul soarelui. Dacă înmulţim/împărţim de 2 ori orice frecvenţă, obţinem aceeaşi notă din o octavă superioară/inferioară. Înmulţind repetat frecvenţele planetelor, Greg Fox a obţinut note muzicale din spectrul audibil. Mai mult, a compus muzică folosind aceste note. Măcar o încercare merită. Pe mine m-a atras cel mai mult Jupiter Distraction, compoziţie pentru care grupează sateliţi ai lui Jupiter în perechi armonice, obţinând astfel percuţie, de exemplu.

________________________________________________________________

Evident, depinzând de trecutul fiecăruia, această adevărată nestemată [zic eu] poate trezi amintiri de mai mare sau mai de efect de o rezonanţă mai profundă sau nu. Pe mine m-a cucerit încă din prima clipă. Toate acele sunete [pe care încă le mai ştiu pe dinafară] făcute la încărcarea unui cod de pe o casetă.. Oh, am uitat să zic despre ce e vorba: Nude, piesa Radiohead, reinstrumentată cu ajutorul unei suite de antichităţi IT. Merită ascultată până la ultima secundă. O să atragă atenţia nu doar o dată.

________________________________________________________________

Revin la dorul de mare.

________________________________________________________________

Ne vedem weekend-ul viitor printre valuri?

