Mai degrabă ajuns de oboseală.

Să trăiască căminele cu Internet prin DHCP. Bagi cablul și ești direct pe superautostrada informatică.

Ăsta e postul de resuscitat blogul. După un an jumătate de absență, an și jumătate în care viața mea măruntă a fost martoră la diverse evenimente, care mai de care mai neinteresate, a venit marele eveniment. Schimbarea.

Mi-am pus în minte să dau la un program la master în străinătate. Am făcut asta după ce am absolvit și deja începusem un master la noi în bătătură.  Am plecat la drum cu prietena mea, am intrat amândoi ici și colo, am tras linie, am făcut calcule și ne-am decis să plecăm în Copenhaga, la Danish Technical University (DTU). Azi am ajuns în cămin, în a doua zi de când am aterizat.

Prima zi e de tristă amintire și sper să nu mă bântuie prea multă vreme. Un tren deviat, multă învârteală… ne-a luat 4 ore să ajungem de la aeroport la hostel-ul în care trebuia să dormim în prima noapte. Nu zic, le-am văzut pe toate în o singură zi: Marea Baltică, cel mai lung pod din Europa (cel mai lung pod cu autostradă și cale ferată din Europa, un pitic pe lângă cel mai baban pod de pe Bătrânul Continent), holul aeroportului din care coborai la tren și urcai la metrou(?!), am mers cu metrou, cu tren, cu autobuz și juma’ de oră cu troller-ul prin pădure. Problema cu această amplă plimbare este că ne-a adus la hostel după ora de închidere a recepției, ceea ce a însemnat că am dormit pe niște canapele în camera de zi a hostel-ului. Asta ca ziua următoare să aflăm că  într-un plic ne așteptau cheile la recepție… în fine, să zicem că nu ne uităm în urmă.

Azi am trecut pe la facultate să ne luăm cheile de la camere, și am apucat să facem niște poze:

[edit: acum toate pozele se găsesc aici]

Nu, nu sunt în vreun parc făcute pozele. Sunt pe una din „arterele” importante din campusul facultății. Care e absolut enorm. Sunt lejer peste 50 de clădiri cu câte 2 etaje. Dotările și infrastructura sunt, cel puțin așa pare, impecabile. Cam cum arată și orașul. Foarte organizat și pus la punct.

Apoi am ajuns înapoi în Copenhaga (facultatea e în Lyngby, o localitate limitrofă Copenhagăi) în căutarea căminului. Cămin care am aflat noi după ceva vreme că e în ceea ce danezii consideră a fi un „ghetou”. Noi nu prea am fost de acord și am făcut niște poze la plezneală:

Iar ăsta e căminul:

Care e situat într-o zonă de genul ăsta:

… care nu prea arată a ghetou, nu?

[edit: acum toate pozele se găsesc aici]

