Săptămâna introductivă funcționează în felul următor: am fost împărțiți în grupe și vom face toate activitățile din săptămână împreună.

Azi s-a mâncat, s-a băut, s-a vorbit și s-a terminat treaba cu o petrecere în barul facultății (cam răsuflată afacere, fie vorba între noi).

Dar un lucru e cert. Am rămas cu un ditamai dosarul cu îndrumare, hărți, regulamente, site-uri, informații. Mai mult decât atât, am cunoscut niște oameni foarte tari, cu care am schimbat mai mult decât două vorbe. Un amestec de oameni care vin din lumi diferite, cu idei diferite. Am stat la masă cu toate națiile Pământului – de la  un columbian (!) iubitor de italiană până la un iranian dornic să cunoască tradiții, de la un canadian emigrat în Australia până la un australian get-beget… un irlandez, mulți greci, mulți islandezi… Nebunie.

Și pe holul căminului e la fel. Sunt vecin cu 2 islandeze, 3 nemți, 3 danezi, un spaniol, 1 grec și doi bulgari, adică exact cât e nevoie să pot zice că trăiesc în turnul Babel. O să dureze foarte mult până o să mă simt cu adevărat în Danemarca, pentru că voi trăi și învăța mereu în mediul ăsta pestriț, în care toată lumea își traduce gândurile și sentimentele în engleză.

Așa să ne fie norocul. Mâine e iar zi plină…

