Am venit de ceva vreme pe meleagurile astea.

Abia am timp să respir. Zilele sunt pline de la 8 dimineața până la 1 noaptea…

Miercuri a fost o zi deosebit de reușită, cu o lungă vizită prin centru, un tur cu barca pe canalele Copenhagăi, ceva mâncărică și totul a culminat cu o petrecere în un club de prin centrul orașului. Petrecere care a ținut lumea în picioare, ca să zic așa.

Sunt foarte mândru că am scos poza asta (în poză e o parte din grupul meu):

Aici și-ar găsi locul o discuție de genul „a făcut aparatul poza sau am făcut-o eu?”, dar nu e timp pentru filosofări de genul ăsta.

Aș pune poze din centrul orașului sau de la castelul Rosenborg (pe care l-am vizitat astăzi), însă sunt pur și simplu prea multe. O să pun un flickr sau picasa la punct și o să fie mai ușor.

[edit: acum toate pozele se găsesc aici]

Până atunci, trebuie să și dorm, pentru că mâine se lasă iar cu petrecere 🙂

