Și s-a terminat și săptămâna introductivă… Foarte, foarte obositor, dar deosebit de plăcut/distractiv/util.

Atâția oameni, atâtea informații. Oau. Credeam că o să fie un soi de frecție la piciorul de lemn (nu îmi e foarte clar cum am căpătat expresia asta noi, românii, care nu am avut umbră de pirat pe plaiurile noastre), însă a fost o experiență pe care o să o țin minte multă vreme. Am înțeles multe despre multe locuri în care nu am ajuns până acum, am purtat discuții cu oamenii foarte deschiși, foarte dezghețați și, în primul rând, mi-am făcut prieteni.

Organizarea a fost excelentă, s-a fructificat extraordinar de bine timpul avut la dispoziție. Sunt cu totul impresionat de facilitățile oferite în campus, de infrastructura informatică și educațională, tot. Totul pare așa bine gândit și așezat, încât e aproape plictisitor…

Abia aștept să îmi înfig dinții în ce se predă pe aici. Nu mai e mult. 2 zile.

Între timp trebuie să fac rost de bicicletă (până mâine mai am timp), să îmi aranjez camera (pe moment dorm la Mihaela, iar  în camera mea tronează geamantanul desfăcut din care îmi culeg haine când am nevoie) și să prind din urmă trenul informațiilor ce gonește pe Internet.

Atâtea de făcut, atât de puțin timp…

