În primul rând, m-am pierdut pe drum spre școală așa că a fost nevoie de asistența Google Maps prin telefon…

Drumul e incredibil de frumos, peste o autostradă, prin un parc (care e un soi de câmpie de pe care doar căpițele de fân lipsesc), prin alt parc, pe marginea unei autostrăzi (în termenii lor e doar o șosea care leagă Copenhaga de câteva localități limitrofe – în termenii noștri e A1 sau A2…). Chiar dacă pe bikemaps arăta mai pașnic, e ceva urcuș la drumul dus. În special pe ultima porțiune, când mai e foarte puțin până la destinație. O „plăcere” neașteptată fix când credeam că mai e puțin până la destinație… A fost OK, însă mai am de pus la punct cu pregătirea fizică. Acum e vremea incredibil de frumoasă, dar când o începe vântul și ploaia…

Am avut un singur curs, introductiv de felul lui. Nu cred că are rost să mă pronunț așa repede, însă îmi place. Sunt anti-toceală metodele lor, munca în echipă și proiectele practice fiind baza evaluării. Ceea ce este exact ce mă așteptam (din informațiile pe care le-am cules până acum). Nu îmi place să generalizez, dar sunt 90% convins că o să am aceeași senzație și după restul cursurilor.

Abia aștept să îmi muncesc mintea cu proiectele lor.

