Abia întors de la concert.Băieții ăștia

ne-au ținut două ore într-o stare de reverie. Pakistanezi la origine, muzica lor aduce de multe ori cu Dhafer Youssef , numai că unde tunisianul cochetează cu electronice și alte alea, Mehr, Sher și ai lor țin mult mai mult la canoanele muzicii religioase Sufi.

Merită căutată pe Youtube muzica lor. E singurul mod de a înțelege cum sunăr.

Dacă găsiți alte surse, împărțiți 🙂

 

Pe drum spre concert, evident că am mai ars niște poze:

[edit: acum toate pozele se găsesc aici]

[camera noastră nu face de loc față la poze de noapte]

A, și alt lucru care mi-a plăcut foarte mult a fost clubul în care a fost concertul. Se numește Global Copenhaga și e specializat pe World Music. Face parte din un centru cultural și e deschis doar pentru concerte. În plus, este ținut pe picioare de voluntari. Dacă devii voluntar, ai bilete la toate concertele din club, poți să aduci 2 invitați și ai o bere gratis/concert. După ce o să mă angajez și o să fiu mai în măsură să îmi evaluez orarul, o să mă bag voluntar în proporție de 85%. Chiar mi-a lăsat o impresie foarte bună (muult mai bună decât o bodegă foarte săracă și scumpă în care am aterizat ieri cu niște vecini din cămin)…

