Altceva ce îmi place foarte mult la sistemul ăstora de învățământ este flexibilitatea.

De exemplu, am găsit un curs de specializare de licență care vine cu un proiect foarte interesant pentru mine și l-am luat acum (în săptămâna a doua), renunțând la un alt curs (pe care o să îl iau abia în semestrul al 3-lea).

Da, avem voie să luăm maxim 10 credite de cursuri de licență (evident, eu nu mă bag decât la astea care sunt predate în engleză, anume cele avansate/de specializare).

Ai o lună de când începe semestrul să te înscrii la alte cursuri/să renunți la cursuri care nu îți plac. Uneori chiar ești nevoit să folosești perioada asta de post-înscriere, în cazul în care nu prinzi loc la un curs pe care ți-l alesesei (dacă se înscriu prea mulți la un curs, se face tragere la sorți pentru a se decide cine prinde loc și cine nu).

În altă ordine de idei, cum se poate ca proiectul de la o materie pe nume ‘Fundamentals of Modern Embedded Systems’ să fie în Java? Vă explic eu: cursul (care e ținut de un super-prof român din Cluj) e orientat mai mult pe modelarea sistemelor embedded, pe predictibilitatea lor. Se studiază mai mult sisteme de timp real decât arhitecturi System on Chip, spre exemplu.

Cam asta ar fi pe moment. Revin încet-încet cu alte detalii.

