Am ieșit și eu la o plimbare de seară cu bicicleta. Proastă inspirație.

[edit: acum toate pozele se găsesc aici]

Proastă alegere să dăm o tură de lac (foarte-foarte aproape de căminul meu e un lac destul de mare). Ce nu mă așteptam eu e ca la mijlocul lunii septembrie să fie tânțăraie până la genunchi.

Oprim să facem o poză… ZBANG! Sunt ciur. 3 în picior, 4 pe față și gât și nu vreau să știu câte pe mâini… Și ăștia nu sunt țânțari bucureșteni. Sunt niște bidivii cu aripi care nu au simțul răspunderii…

Ca să nu mai zic ce proastă inspirație am avut să îmi las geamul deschis să se aerisească în cameră… Am crescătorie acum.

De unde au venit ăștia mă? Că până acum nu aveam probleme – și eram chiar foarte mulțumit de asta.

Asta și faptul că nu există gândaci în Danezia… un vecin danez mi-a spus că emigrează dacă vede vreun gândac (chiar dacă singurii gândaci pe care i-a văzut – în desene animate – îi păreau simpatici).

