Asta e prima parte, din multe, despre infrastructura de care am parte în colțul ăsta de lume (atât ca turist, cât și ca student).

Astăzi am fost total șocat de următorul lucru: în cam fiecare clădire se află o bucătărie pentru studenți. Cu cuptor cu microunde, cu automat de cafea, cu masă, cu frigider…

Astăzi am poposit în mama tuturor bucătăriilor: cafe, ceai, ciocolată caldă gratis, plită de gătit, 2 cuptoare cu microunde, veselă, mașină de spălat vasele, plasmă gigantă, receptor satelit, dvd-player, fotbal de masă… A, și biscuiți din partea casei… Probabil că așa sunt cam toate bucătăriile mari (cele mai mici fiind doar loc să îți mănânci prânzul, nu îți bagă și în traistă).

M-aș întreba (dacă nu aș fi avut motivele mele) de ce mi-am luat laptop-ul la mine, având în vedere că acum sunt în unul din cele cam 20-25 de săli mari cu calculatoare (databar-uri, cum le zic ei), fiind înconjurat de vreo 50 de calculatoare Quad Core la 2.8 GHz cu 4 GB RAM și două monitoare de 21 inch…

Răsfăț la tot pasul. Nu vreau să știu câți bani au îngropat în infrastructură ca să ajungă la nivelul ăsta…

Acum, pauza fiind la sfârșit, trebuie să plec la cursul de daneză… Au!

[LATER EDIT: am uitat să zic că în toate sălile astea scanatul și printatul sunt gratis, sălile fiind deschise non-stop – accesul se face cu cardul de student]

