Săptămâna asta am fost învins de un joc de șah de sub 1kB… Merită aruncat un ochi peste aplicațiile astea (toate sunt cod JavaScript de sub 1kB).

__________________________________________

Poza asta mi-a plăcut. Are un aer de împăcare cu sine foarte fain.

__________________________________________

Probabil că e deja răsuflată rău știrea asta, dar merită încercat.

__________________________________________

Sper că planul de sustenabilitate al Stadionului Olimpic din Londra va fi dus la bun sfârșit (nu ca arena din Beijing prin care cam suflă vântul de 2 ani). Poate o cumpără Tottenham 🙂

__________________________________________

Eu văd cumva știrile astea două ca fiind legate. Ambele atacă redobândirea mobilității în urma paraliziei (chiar dacă cea din urmă merge mai departe de atât). Ambele sunt idei ambițioase care, dacă ar putea fi aplicate și în lumea din afara laboratoarelor, ar schimba multe vieți în bine.

__________________________________________

Oricât de enervantă ar fi vocea lui, îmi place foarte mult cum își construiește ideile. Și îmi pare rău că nu concluzionează cu o frază de genul: „Până la urmă, nu este important care cultură este mai bună. Important este că sunt diferite și au ceva de învățat una de la cealaltă”.

__________________________________________

Și, inevitabil, Coreea de Nord se pregătește să facă „rocada la vârf”.

