Și uite că se termină și vacanța…

_____________________________________

Dar nu am de ce să mă plâng, îmi place să mă iau cu viața la trântă (nu, nu s-a întâmplat nimic). Doar că reînceputul școlii o să însemne mai puțin timp la dispoziție, iar toate chestiile pe care le-am amânat în vacanța asta o să mi se întoarcă împotrivă când îmi va fi lumea mai dragă.

_____________________________________

Să începem cu xkcd-ul obligatoriu, nu?

_____________________________________

Uneori e bine să mai calci tabu-urile. Și poate că e și mai bine dacă poți să te lupți cu preconcepțiile astea de europeni-buric-al-Pământului cu care suntem îndopați din școală. Eu chiar mi-aș dori ca nu Vasco da Gama să fi fost primul străinez care s-a aventurat pe coasta estică a Africii.

_____________________________________

Dar nu mă amuză deloc risipa de energie și resurse de genul ăsta. Poza de la final e o poveste în felul ei.

_____________________________________

Și nu mă amuză nici specula imobiliară. Cât de românesc e modus operandi-ul ăsta… Egiptenii sunt cam fraieri.

_____________________________________

Apple a lansat ultima iterație a sistemului de operare cel OSX, anume Lion. Un pic de lustru aici, o idee banală, dar bună pe numele ei Mission Control (un soi de Panorama al Firefox 4, dar mai puțin control pentru utilizator), AppStore (serios?)… cu alte cuvinte… hmmm… plicticos e cuvântul pe care îl caut. Nimic semnificativ din ce zic ăștia cu primele impresii.

_____________________________________

Iar dacă nu am mai dat link-ul ăsta, sunt un om mic și slab. CHESTIA ASTA ESTE MINUNATĂ. O realizare miniaturală a unei povești, înghesuită într-un abajur. Că tot ziceam de Egipt un pic mai înainte….

Eu unul sunt atins mereu de lucrurile care îmi sunt atât de puțin la îndemână (la propriu) . Este dincolo de mine orice tentativă de a face așa ceva. Probabil că găselnița asta de după link nu e vreo realizare fără precedent, dar faptul că „ține apa” și că e realizat cu o asemenea tehnică și atenție la detaliu o face să îmi pară cea mai fenomenală operă de artă.

Cinste oamenilor cu dexteritate și idei.

_____________________________________

NASA a găsit apă pe Lună. Acum parcele alea cumpărate de oameni chiar valorează ceva.

_____________________________________

În încheiere, că tot vorbeam de preconcepții și de Europa, mă bucură că există oameni care își mai aduc aminte că, înainte ca europenii să fi trecut ținuturi și popoare prin foc și praf de pușcă, acolo erau oameni care să merite statui.

