La început mi s-a părut o tâmpenie fără margini, dar e chiar o idee deșteaptă.

Sunt un mare fan al ideilor care fac interacțiunea noastră cu tehnologia mai facilă, iar ideile de genul ăsta (neașteptate, să zicem) sunt destul de rare. Probabil și pentru că destul de rar funcționează. Sunt curios cât de repede înveți să scrii așa.  E ca un joculeț micuț în flash, nu are nici o treabă cu obișnuitele convenții hârtie-pix sau tastatură-ecran. Aș vrea să mă joc și eu și să mă enervez că scriu așa încet (chiar dacă sunt sigur că aș fi ajutat de convenția vizuală să scriu mai repede (și mai ales corect) decât pe o tastatură-touchscreen, cum sunt cele de pe piața acum, care sunt ORIBILE).

În altă ordine de idei, m-a apucat dorul și azi mi-am luat un caiet cu spiră. Am renunțat în liceu la caiete în favoarea foilor. Dar caietele sunt meseriașe, de felul lor. Și eu la fel. De aia mi-am luat caiet, de fapt.

