Am cam luat pauză de ceva vreme cu scrisul. Și asta nu e bine. Dar, cum am promis ieri, am revenit.

__________________________________________________

Dar asta nu mă oprește să aproape îmi pese de faptul că Facebook începe să testeze un nou sistem de mesagerie, care să integreze mesaje de pe Facebook cu mail-uri, SMS-uri și toate cele. Un soi de Google Wave, minus aspectul de colaborativ (Facebook oricum nu se laudă cu așa ceva). Având în vedere că liderul echipei de dezvoltare a Google Wave lucrează în prezent la Facebook, nimic surprinzător.

A, și MySpace e sclavul Facebook acum. O mișcare foarte înțeleaptă, pentru că singurul lucru pe care îl mai are MySpace-ul este prezența paginilor de artiști și trupe.

__________________________________________________

Un tab pe care l-am avut deschis aproape un sfert de veac (se numește „information guilt”) și pe care e posibil să-l fi trimis prin intermediul blog-ului este ăsta: DTU invents the self-repairing computer. Ca să nu zică nimeni că nu fac reclamă facultății mele 🙂 Traducere e aproximativă și articolul e vag, probabil încă așteaptă să patenteze ideea.

__________________________________________________

Îmi place în continuare stilul ăsta de desen.

__________________________________________________

Și ceața, ca mai devreme.

__________________________________________________

Italienii se pare că nu investesc în păstrarea moștenirii romane, în timp ce britanicii nu se mai opresc din găsit vestigii

__________________________________________________

Zic asta doar ca să nu mă enervez că eu la 4 ani găseam cuie ruginite, nu medalioane de aur

__________________________________________________

Și că tot suntem în sfera istoriei, asta mi se pare o analiză bună legată de cum s-au mutat polii puterii în lume, și cum probabil în nu mult timp China își va recâștiga locul fruntaș pe care l-a avut 18 din ultimele 20 de secole.

__________________________________________________

La MIT fiecare zi e o zi obișnuită. Acum câteva zile au prezentat o cameră ce folosește un laser ca să aproximeze forma obiectelor după colț. Din păcate, nu e prea revelator filmulețul.

__________________________________________________

La CERN au capturat pentru prima dată (preț de câteva fracțiuni de secundă) câțiva antiatomi de hidrogen (sau atomi de antihidrogen, cum preferați).

__________________________________________________

Asta m-a amuzat sănătos: Take an X-Ray With Your Office Sticky Tape

__________________________________________________

Natura are uneori un mod aparte de a ne sugera frumosul (ne-a luat ceva timp până am putu să capturăm cu adevărat asemenea imagini).

__________________________________________________

Iar ăsta e genul de loc de unde poți vedea destul de bine cum șerpuiesc râurile.

__________________________________________________

Iar cu asta am încheiat.

