De mult nu am mai văzut așa o ninsoare frumoasă.

Și, cum sunt un tocilar fără margini, am decis că asta e cea mai bună ocazie să testez Photosynth.

Așa că am scos două „synth”-uri d-astea, unul de pe geamul camerei mele, anume cu spatele căminului, și unul din fața lui. Pozele sunt făcute cu grade diferite de ninsoare și/sau focalizare imperfectă pentru efect dramatic adițional, drept urmare sunt cam neomogene „synth”-urile astea.

[edit: acum toate pozele se găsesc aici]

Și, că tot mi-am adus aminte cât de mult apreciez realizările Microsoft Research pe felia procesării imaginilor (motiv pentru care Bing Maps arată mult mai bine decât Google Maps, iar Street View-ul Microsoft e peste cel Google), am zis să folosesc și Microsoft Image Composition Editor, (un program pentru alipirea pozelor sub formă panoramică) cu care am obținut asta (click pe poză pentru o versiune mai mare):

Acum, înapoi la treabă.

