După o lungă pauză de iarnă, să zicem că am ajuns într-o perioadă în care să am timp să și respir.

Ce am mai făcut? După sesiunea din iarnă (care a consfințit sfârșitul primului semestru, pe 20 decembrie), am ajuns acasă cu ceva emoții (zboruri întârziate…). Evident, șederea mea a fost mult prea scurtă ca să pot să mă văd cu toată lumea, să stau cu familia și toate celelalte obiceiuri hibernale. Așa că au rămas oameni pe care nu am apucat să îi văd, oameni pe care i-am văzut prea puțin și ceaiuri nebăute.

Cu așa restanțe am ajuns eu pe 6 ianuarie înapoi. Aveam un curs intensiv de 3 săptămâni (mai bine zis un proiect), care începuse pe 3 ianuarie, deci pierdusem deja o săptămână. Am fost și ceva gen laborant/seminarist/asistent pentru o parte din colegii mei de la curs (știu destul de neobișnuit, mai ales că acum sunt coleg de proiect cu unii din ei la un alt curs). Deci am mai făcut un ban, o experiență. Însă a fost extrem de solicitant. Am lucrat aproape non-stop. După ce am terminat cu asta, am avut o mică vacanță, exact cât să mai acumulez un pic de daneză și să dau (și să iau) de după primul modul.  Testul a fost luni, adică exact prima zi a noului semestru (anume cel primăvară-vară). Semestru care o să fie cam aglomerat, cel puțin dacă nu mă supăr eu și renunț la unul din cursuri. Dar, cel puțin pe moment, o să merg pe burtă, că așa e cel mai sănătos. Văd eu ce o fi.

Așa că am pentru ce să îmi fac speranțe, pentru ce să alerg și să mă agit. Să păstrez eu energia pozitivă pe care o am în ultima vreme, să îmi găsesc o sursă stabilă de venit și restul e statistică.

Deci puteți să vă așteptați la mai mult scris din partea mea.

