După o pauză mai lungă, probabil că deja link-urile mele duc către știri vechi.

Researchers claim millimeter-scale computing system și The World’s First Flexible Organic Microprocessor, pentru deschis apetitul.

__________________________________________

FPGA-uri, FPGA-uri, FPGA-uri și iarăși FPGA-uri.

__________________________________________

Și ca să mă laud și eu cu facultatea mea, ei se laudă că au făcut primul chip de comunicații pe medii optice care merge până la 640Gb/s [folosiți Google Translate]. Nu-i rău. Păcat că mă lasă cam rece comunicațiile optice, pentru că au un centru foarte bun aici, la DTU.

__________________________________________

How Sun Bought Apple Computer (Almost)

__________________________________________

Sunt și eu de acord cu articolul ăsta, care zice că anunțata compatibilitate nativă între viitorul Windows (8) și procesoarele ARM (care sunt pe toate smartphone-urile și tabletele care se respectă) nu o să însemne  vreo lovitură pentru Intel (care vor ajunge în ritmul lor la a oferi o alternativă pentru sfera portabilelor – via generațiile viitoare de Atom).

__________________________________________

Display and Interaction work at Microsoft Applied Sciences – eu unul sunt un mare fan al laboratoarelor Microsoft. Pe partea de grafică/vision sunt foarte tari. Din păcate, nu prea scot pe piață nimic din  ce cercetează, mare excepție fiind Kinect-ul, care se mai și vinde ca pâinea caldă. În filmulețul din link sunt tot felul de idei în lucru, din care imaginile 3D fără inconvenientul ochelarilor (plus, disponibile pentru mai mulți utilizatori în același timp, mai mult, chiar vizionând imagini diferite simultan) fiind cea mai interesantă treabă, din punctul meu de vedere.

__________________________________________

Flying Cars și Advertising de pe xkcd. Nici ăsta nu e chiar rău.

__________________________________________

Dacă mai plouă la modul dubios cu gheață mult, bicicleta mea o să arate așa. Doar că în gheață. Haha. Nu serios acum, ce e aia ploaie înghețată și viscolită cu tunete și fulgere la început de martie?

__________________________________________

Din categoria destinații de vacanță: Audio slideshow: Intramuros, Manila’s forgotten past.

__________________________________________

Pe mine continuă să mă uimească ideile simple, dar care pot genera microclimate.

__________________________________________

Și să printezi în trei dimensiuni pare distractiv.

__________________________________________

În caz că ați deschis ochii mai târziu, acum câteva ore un cutremur masiv (8.9 grade, mai precis) s-a petrecut în largul coastelor japoneze. Una din urmări fiind un tsunami ce a alertat mai toate țările vecine cu Pacificul (anume până și Chile, care e cam departe). Nu mi-aș dori să am vreodată parte de așa ceva (fie cutremur, fie tsunami).

__________________________________________

Însă natura ne oferă și minuni precum această gură de foc și pucioasă.

__________________________________________

