Se pare că îmi găsesc cam greu timpul pentru scris.

Robot Defeats iPhone Game in Record Time – pentru disperați.

____________________________________

Quadrocopter Ball Juggling – de la fratele Radu, cunoscut și sub numele de Micul Geek, parcă am cules treaba asta.

____________________________________

Flying Robot Bird Unveiled – mie, unul, îmi plac la nebunie roboții care imită lumea naturală

____________________________________

Kinect’s AI Breakthrough Explained

– „What do you do for a living?”

– „I train trees to make a decision forest that can see human limbs.”

– „Ah, I see. Makes sense.” zice unul din comentarii

____________________________________

Mie îmi place blogul ăsta, așa că o să arunc o discuție despre Multitasking culeasă de acolo.

____________________________________

Se pare că Randall e în formă în ultima vreme, așa că de pe xkcd (sau xk3d, cum îi zice azi) am strâns: Fairy TalesFPS ModTime ManagementModel Rail și Headache.

____________________________________

Povești de genul ăsta nu se întâmplă în fiecare zi. Oare în România avem ateliere de animație? Pentru refugiați?

____________________________________

Hans Rosling and the magic washing machine. Sunt nebun după nenea ăsta.

____________________________________

Nu mai știu dacă dădusem link la acest loc minunat: The Maras Salt Mine.

____________________________________

punct și pe curând. sper.

